Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Szukaj szkolenia Szukaj szkolenia dla siebie.

Typ szkolenia

Wyszukiwanie zaawansowane

od
do

od
do

Obecnie nie ma szkoleń spełniających podane kryteria.

Zmiana zapytania
Nowe wyszukanie Nowe zapytanie
Rynek szkoleń* Zapytaj o szkolenie

* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.

Może zainteresują Cię te szkolenia?

Szkolenia promowane

Rozporządzenia REACH i CLP oraz ustawa o substancjach i mieszaninach chemicznych - obowiązki dalszyc
J.G.Training szkolenia specjalistyczne

Na szkoleniu omówimy m.in. zagadnienia: wymagania w zakresie kart charakterystyki, przekazywanie informacji w łańcuchu dostaw, procedurę uzyskiwania zezwoleń, stosowanie ustawy o substancjach chemicznych i ich mieszaninach.

Termin: 2025-05-26 - 2025-05-26 Lokacja: online, Mazowieckie

890.00 zł

1094.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.
Profesjonalna Obsługa Klienta- 2 dniowe warsztaty prakt
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy zajmują się bezpośrednią obsługą Klienta

Termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.

Do uzgodnienia Szkolenie zamknięte.

Obiekty i ośrodki szkoleniowe

Hotel*** "Zajazd Piastowski"
Hotel Kazimierz Dolny, Lubelskie
Więcej...
CONCORDIA DESIGN NOWOCZESNE CENTRUM KREATYWNOŚCI I BIZNESU
Centrum Konferencyjno-Szkoleniowe Poznań, Wielkopolskie
Więcej...

Zobacz interesujące artykuły

Zapraszamy Państwa do udziału w regionalnej konferencji przeglądowej - ISO Poznań 2009
2009-02-23 13:42:04

Będziemy omawiali najważniejsze problemy dt ISO w Polsce: * Czy warto wdrażać rozwiązania organizacyjne oparte na standardzie ISO 9001?* Jaka powinna być rola i faktyczne znaczenie pełnomocnika zarządu ds. wdrożenia systemu zarządzania jakością? * Jak doskonalić zarządzanie firmą, czego należy się uczyć, jakie kwalifikacje nabywać i rozwijać?* Czy rozwiązania oparte na ISO sprzyjają obsłudze klienta?   1. Czy ISO nie stoi przysłowiowym bokiem do marketingu?* Czym jest analiza procesowa? Jak ją przeprowadzać w firmie? Na czym polega analityczne spojrzenie na organizm firmowy. Pułapki tego rodzaju podejścia.* Jakim językiem mówić o ISO?... i wiele innych, ważnych tematów!

Artykuł Zapraszamy Państwa do udziału w regionalnej konferencji przeglądowej - ISO Poznań 2009
Chudsze lata przed polskim rynkiem szkoleń
2008-11-24 16:04:25

Branża szkoleniowa nie uniknie skutków spowolnienia w gospodarce. Może je jednak łatwiej przetrwać dzięki pieniądzom z Unii i dopasowaniu oferty do nowych potrzeb firm. Firmy, które poznały opłacalność inwestycji w kształcenie swych kadr, nie będą tak szybko z nich rezygnować – podkreślał Piotr Piasecki, prezes PIFS (w środku, obok Magdalena Guillet) Jeśli firmy będą ciąć wydatki na inwestycje, na marketing, to trudno oczekiwać, by takie cięcia ominęły też budżety szkoleniowe. Pogorszenie koniunktury może jednak stać się dla firm szkoleniowych okazją do odkrycia nowych możliwości rozwoju – to niektóre wnioski z debaty, która odbyła się w redakcji „Rzeczpospolitej”.

Artykuł Chudsze lata przed polskim rynkiem szkoleń
Naukowcy nie chcą wyjeżdżać
2008-08-04 13:00:19

Rządowy pomysł wspierania nauki nie znalazł odzewu. Naukowcy wolą święty spokój niż wyjazdy na staż.

Artykuł Naukowcy nie chcą wyjeżdżać
Human Resource Management Systems GigaCon 2008
2008-08-04 00:38:22

Hotel Courtyard by Marriott, ul. Żwirki i Wigury 1
Swoje produkty przedstawią firmy informatyczne dostarczające oprogramowanie usprawniające zarządzanie personelem w małych firmach i w międzynarodowych korporacjach.
Uczestnicy będą mieli okazję pogłębić swoją wiedzę na temat najnowocześniejszych rozwiązań systemowych wspomagających zarządzanie kadrami w firmie.

XI edycja seminarium z cyklu Informatyka Stosowana Zarządzanie Technologiami Informatycznymi - Wpływ Help Desk na Procesy Biznesowe
2009-10-02 12:55:06

 Obsługa i wsparcie klienta staje się jednym z najistotniejszych obszarów, wokół którego firmy budują swoją pozycję. Optymalizacja kosztów, uproszczenie działań, dostępność w dowolnym czasie i miejscu stają się wyznacznikami konkurencyjności firmy i jej usług. Wsparcie typu Help Desk, które od lat cieszy się dużą popularnością jest sposobem udzielania informacji i pomocy klientom przy wykorzystaniu w sposób optymalny kompetencji pracowników.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenia VAT Stalowa Wola

© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.